One Digital nową ofertą reklamową mediów Grupy Agora. Internet, radio i outdoor
Klientom proponowany będzie m.in. pakiet Reach & Rich (fot. materiały prasowe)
Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową Agora One Digital, obejmującą internet, radio i outdoor.
W ramach oferty przygotowano produkty flat fee. Są to tzw. dniówki, czyli emisja jednodniowa w Wyborcza.pl, serwisach Grupy Eurozet (m.in. Radiozet.pl, Tokfm.pl, Antyradio.pl) i na stronie głównej Gazeta.pl, w drugiej wersji również na pozostałych serwisach Gazeta.pl, w tym na Next.gazeta.pl, Kobieta.gazeta.pl, Busz.gazeta.pl. Kolejną opcją jest dwudniowa emisja weekendowa w internecie (Wyborcza.pl, Eurozet i strona główna Gazeta.pl).
Czytaj też: Mniejsze zainteresowanie outdoorem w kampanii prezydenckiej niż przy poprzednich wyborach
Z danych przekazanych klientom wynika, że dniówka One Digital dotrze do 2,4 mln internautów, podczas gdy w Onecie do 1,6 mln, a Wirtualnej Polsce – do 1,3 mln.
Klientom proponowany będzie również pakiet Reach & Rich, na który składają się: emisja jednodniowa w serwisach internetowych, spot audio (7 dni), spot wideo na ekranach w galeriach handlowych (5 dni emisji na 80 ekranach), kampania odsłonowa (7 dni) oraz artykuły natywne. Częścią oferty są też pakiety display CPM w serwisach mediów Grupy Agora.
Już wcześniej Grupa Eurozet zaoferowała produkt One Audio, który umożliwia emisję spotów reklamowych targetowanych do odbiorców audio w internecie (w stream Radia Zet, Tok FM, Meloradia, Antyradia, Chillizet, Radia Pogoda, Radia Złote Przeboje i Rock Radia).
Czytaj też: Orlen tworzy roster agencji PR – dowiedział się "Presserwis". Koncern zaprzecza
(KOZ, 02.06.2025)










